+ Reply to Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: Avatar

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    269

    Default Avatar

    Can I use one of my own pic for an avatar or do I have to use that dopey hammer or any of those other dopey cartoons : )
    If I can...how?
    Hidden Content
    ॐשָׁלו

  2. #2
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    6,486

    Default Re: Avatar

    It looks like we're stuck with the ones provided by TOH, since there is no ability to upload a custom image. Maybe Tabitha can flip a switch that will allow it, but currently it doesn't look like it's possible.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    269

    Default Re: Avatar

    Quote Originally Posted by A. Spruce View Post
    It looks like we're stuck with the ones provided by TOH, since there is no ability to upload a custom image. Maybe Tabitha can flip a switch that will allow it, but currently it doesn't look like it's possible.
    Just tell her she looks younger than her age LOL
    Hidden Content
    ॐשָׁלו

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    6,486

    Default Re: Avatar

    Where's the smilie with the lip prints on it's butt when you need it!

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Fayette County, Ohio
    Posts
    5,560

    Default Re: Avatar

    I think they're afraid I'll post my photo as an avatar and scare everyone away.
    Jack
    Be sure you live your life, because you are a long time dead.-Scottish Proverb

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,131

    Default Re: Avatar

    Just foolin' around here to see what will and won't work on this board. Bear with me. <G>

    Gonna try to display a pic within the message box.



    Yup, that works. <G>
    Last edited by goldhiller; 09-09-2007 at 10:10 AM.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    6,486

    Default Re: Avatar

    Uh, ****ie? That's a little big for an Avatar ...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,131

    Default Re: Avatar

    Not for us old foggies it isn't. Eyes ain't what they used to be, ya know.

    OH YEAH!!! Just got a brilliant idea, I tell ya. My official avatar shall be..............drum roll, plese...........



    a roll of 30#.

    Yeah, that's the ticket.
    Last edited by goldhiller; 09-09-2007 at 12:51 PM.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    6,486

    Default Re: Avatar

    You're right, that would be fitting! LOL

    You'd probably stick me with either a beer mug or a sculpture! LOL

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Fayette County, Ohio
    Posts
    5,560

    Default Re: Avatar

    A 4 roll pack of TP for us older folks.
    Jack
    Be sure you live your life, because you are a long time dead.-Scottish Proverb

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •